December 1, 2011

Parit Jawa

Pernah tengok Nora Elena?
Korang suka cerita itu?
Aku tengok sikit-sikit.
Kadang-kadang.
Bila ada mood.
Bukan tak suka cerita itu.
Tapi aku dah follow cerita sebelum cerita Nora Elena itu.
Aku tak ingat cerita apa.
So aku tak berapa larat nak follow lagi.
Bila dah follow itu maknanya aku kena balik sebelum pukul 7.
Either aku mandi cepat-cepat sebelum cerita start or aku mandi pukul 8.
Maghrib?
Itu tak payah lah aku ceritakan.
Malu.
Ha ha.
Yang tulis cerita Nora Elena tu rupa-rupanya kawan aku masa sekolah menengah.
Kawan baik juga lah.
Tapi dia bukan tulis seorang.
Dia penulis bersama.
Disember ini dia jadi Executive Producer untuk satu cerita kat Astro.
Parit Jawa.
Tajuk macam tak best.
Tapi pelakon-pelakon hebat.
Tak percaya, tengok trailer kat bawah ini.
Tapi kena subscribe Astro Box Office.
952.
Jangan lupa tonton ya!

No comments:

Post a Comment