February 24, 2014

Baru

Assalamualaikum wbt.
Baru ni lah nak update blog ni.
Baru teringat yang aku dah terlalu lama tak menjengah blog ni.
Kalau roti memang dah berkulat sangat dah ni.
Tapi bukannya baru sekarang aku ada niat nak update blog ni.
Dah lama.
Cumanya baru sekarang berkesempatan.
Sebelum terlupa, Selamat Tahun Baru!
Baru sekarang nak wish?
He he!
Ye la, sebab baru sekarang ada masa.
Ok back to blogging!
Sekarang ni sebenarnya aku berada di persimpangan dilema.
Cewah.
Banyak yang terjadi pada diri aku baru-baru ini.
Bukan baru-baru ni je actually.
In fact for the past two years or so.
Ada kawan suggest aku ceritakan dalam blog.
Ada yang lagi tiga suku suruh aku filemkan.
Ha ha!
Ingat aku siapa...Brad Pitt? LOL!
Tapi tu lah...mood blogging aku ni tak menentu.
Kejap nak. Kejap malas. Kejap nak tapi malas.
So itu lah dia.
I haven't made up my mind yet.
Kalau aku rajin nak mengabadikannya dalam blog, you might be able to read it soon.
Kalau tak, maka korang kena layan lah entry aku yang merapu....macam entry baru aku di tahun baru ini....he he!

p/s: baru lepas makan bubur keledek.

No comments:

Post a Comment