April 9, 2012

Televisyen

Maaf.
Blog aku ni diabaikan sekali lagi.
Ha ha.
Kesian blog aku.
Tertanya jugak aku - sibuk sangat ke aku?
No comment, LOL.
Apa yang hendak diceritakan ya?

fikir….fikir….

Ada yang suggest suruh aku update pasal travel.
Ada yang suruh aku jadi fashion police macam yang aku buat untuk Golden Globe.
Ada yang nak aku update recipe.
Semua kasi idea menarik.
Aku suka.
Tapi kali ini aku nak cerita pasal rancangan tv yang aku suka tengok sekarang ini.

Aku mulakan dengan hari Isnin.
Sekarang ni Isnin malam sangat menarik.
Jam 9 malam aku tengok Smash (aku suka Debra Messing & Katharine McPhee).
Then jam 10 malam aku tengok Suits (it’s a not-too-serious legal drama series, best!)
Both shows dalam Diva Universal.
Jam 12 tengah malam, aku melayan telenovela dari Filipina. Tajuk dia Magkaribal or in English, Rival.
Telenovela ini dalam Astro Bella.
Best cerita ini.
Cerita ini tiap-tiap tengah malam weekdays.






Hari Selasa.
Jam 9 malam selalunya aku melayan drama kat tv3.
Depends.
Kalau best, aku tengok.
Kalau tak, aku tukar channel lain.
Selalunya aku end up layan AFC.
Jam 10.30 malam aku tukar ke 8tv.
Layan Desperate Housewives.
Dah final season.
Rasa macam baru je tengok rancangan ini start dulu.
Siapa yang aku suka dalam ni?
Marcia Cross! (yang jadi Bree Van De Kamp).


Hari Rabu.
Kalau aku miss yang petang, aku akan tengok The Voice yang jam 10 malam kat AXN.
Judge yang aku suka?
Semua.
Tapi maybe aku suka Adam Levine lebih sikit kot.
Ha ha.


Hari Khamis.
American Idol Performance Night!
Lepas itu aku layan The Big C kat Diva Universal.
Best.
Sebab ada Laura Linney.
Dia sangat cantik.
And talented.
Then aku layan another good legal drama, The Good Wife.
Best cerita ini.
Sangat best.



Hari Jumaat.
American Idol Result Show!


Hari Sabtu.
Hari rehat daripada menonton tv.
Ha ha.
Ye lah sangat!

Hari Ahad.
Jam 9 pagi- 12 tengahari melayan telenovela dari Filipina lagi.
Fish Port Princess.
Malam pulak layan Junior Masterchef Australia.
Best tengok budak-budak ni masak.
He he.






Itulah dia aktiviti menonton aku sepanjang minggu.
Aku memang suka nonton tv.
Korang tak suka?
Lantak lah!
Ha ha.

No comments:

Post a Comment